11 Nisan 2014 Cuma

Cem Adrian Sen Benim

Cem Adrian Sen Benim Klip Resmi:

Cem Adrian Sen Benim Şarkı Sözleri:
Hep aynı sessizlikle geliyor gece
Hep aynı yalan dolan masalları dinliyorum yine
Hep aynı yüzler, hep aynı sesler peşimde
Anlatamıyorum, inandıramıyorum kendime
Sen benim yarım kalan cümlelerimsin
Hiç söyleyemediğim, söylemediğim o sözlerim
Sen benim hiç ısınmayan ellerimsin
Hiç unutamayan, unutmayan o kalbim… 

Sen benim eksik kalan yerimsin… 
Kapattığım pencereler, güneşlere çektiğim o perdelerim… 
Sen benim hiç sevmediğim sessizliğimsin… 
Kaybettiğim yolum, korktuğum karanlık, hiç tutamadığım o yeminlerim… 
Sen benim terk ettiğim şehirlerimsin… 
Düştüğüm çukur, uzanan ellerim, hiç tutunamadığım gidenlerim… 
Sen benim kovulduğum cennetimsin! 
Eğdiğim yüzüm, sövdüğüm aydınlığa hiç açamadığım gözlerim.

Cem Adrian Sen Benim İndir:
http://adf.ly/jXYF4
Cem Adrian Sen Benim Dinle:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder